Субота, 24.02.2018, 15:20
Вітаю Вас, Гість
Головна » 2018 » Січень » 25 » Журнал ''Учитель початкової школи'' — Читайте в січні: “УПШ” № 1
16:20
Журнал ''Учитель початкової школи'' — Читайте в січні: “УПШ” № 1

Що важливіше —
допитливість чи знання?

     Як зробити навчання дітей у школі радісним та цікавим? Щоб малятам хотілося йти до школи, а виконувати домашні завдання було весело і цікаво. Щоб не педагог спонукав дітей учитися, а вони самі пропонували теми для обговорення.

Здивуйте малят, пробудіть їхню допитливість — і урок розпочнеться сам собою і пройде весело й цікаво. А результатом навчання стане: “Ура! Я придумав! Я винайшов! Я побудував!“.

Спробуймо! А для початку відкриймо перший випуск журналу “Учитель початкової школи (2018, № 1), у якому багато цікавих публікацій, присвячених інтегрованому навчанню: формування екологічної компетентності; авторська інтегрована особистісно орієнтована технологія “Світ навколо мене”; інтегрований навчальний день “Я — актор” та інші.

У випуску:

  • ПСИХОЛОГІЧНА СЛУЖБА
    Засоби профілактики та подолання професійного вигорання педагогів

    Системні дії: вправи та поради. Як встановити баланс між робочим часом, особистим життям і дозвіллям. Чому слід уважно ставитися до своїх потреб і бажань. Формулюємо позитивні мотиви своїх майбутніх дій. Приймаємо себе такими як є
  • ПРИРОДОЗНАВСТВО + МАТЕМАТИКА + ЛІТЕРАТУРНЕ ЧИТАННЯ + УКРАЇНСЬКА МОВА
    Формування екологічної компетентності молодших школярів

    Приклади роботи з дітьми на різних уроках. Досліди. Дидактичні ігри. Природоохоронна діяльність. Задачі з екологічними даними. Обговорення змісту літературних творів. Написання творів за серією ілюстрацій та на основі власних спостережень. Екологічні диктанти, перекази
  • УКРАЇНСЬКА МОВА (2-й клас) 
    Нові підходи до вивчення фонетики

    Траєкторія системної роботи: етапи, зразки вправ, дидактичних ігор, теми досліджень, діяльність у групах. Введення терміна “звуки мовлення”. Ознайомлення з поняттями “голосні”, “дзвінкі” й “глухі приголосні звуки”
  • УКРАЇНСЬКА МОВА
    Методика формування діалогічного мовлення молодших школярів

    На які чинники варто звертати увагу під час розвитку діалогічного мовлення? Етапи формування та варіанти роботи з дітьми
  • Робота з батьками
    • Країна батьківської майстерності
      Засідання “за круглим столом”: як виховати дисципліновану дитину?
  • Інтегрована діяльність
    • СВІТ НАВКОЛО МЕНЕ
      Авторська інтегрована особистісно орієнтована технологія
      Неперервна освіта: цінності, завдання, умови реалізації. Особливості планування навчально-виховної роботи. Приклад планування інтегрованого дня “Вода — джерело життя”
      (1-й клас)
    • ІНТЕГРОВАНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ДЕНЬ (1-й клас)
      Цікаво світ театру для себе відкривати
      Тема тижня — “Театр”. Тема дня — “Я — актор”. Зміст занять протягом дня
  • Детальні розробки уроків
    • МАТЕМАТИКА (1-й клас)
      Урок-мандрівка 
      “До лісу завітаймо зрання, щоб повправлятись в додаванні”
      Ознайомлюємо учнів з переставною властивістю додавання. Закріплюємо вміння розв’язувати прості задачі, знання таблиць додавання і віднімання у межах 10. Виховуємо бережне ставлення до природи
    • ЛІТЕРАТУРНЕ ЧИТАННЯ (2-й клас)
      Чий синок ясенок?
      Сторінки життя Віри Артамонової. Характер персонажа. В. Артамонова “Ясенок”. Вдосконалюємо навички свідомого читання, поділу тексту на частини, інтонаційного читання в особах. Розвиваємо вміння знаходити, осмислювати, опрацьовувати й використовувати інформацію з різних довідкових джерел
    • КУРС “ОСНОВИ ЗДОРОВ’Я” (2-й клас)
      Урок-тренінг 
      “Вогонь — друг, вогонь — ворог”
      Правила пожежної безпеки. Формуємо уявлення про причини побутових пожеж. Навчаємо діяти у разі виникнення пожежі

“Джміль” 2015, №5Кого вогонь зігріває, а кого обпікає: групова робота у формі вікторини на основі сюжетної картини, що дає можливість зазирнути до підземних володінь гномів і допомагає навчити дітей правил безпеки під час користування вогнем + ПРЕЗЕНТАЦІЯЗАВАНТАЖИТИ

    • ПРИРОДОЗНАВСТВО (4-й клас)
      Дослідницька експедиція “У країну заметілі нині подорож здійснили”
      Тема “Антарктида — найхолодніший материк”. Ознайомлюємо з основними особливостями природи Антарктиди. Вивчаємо залежність між змінами в живій і неживій природі й життям рослин та тварин. Встановлюємо взаємозв’язок між географічним розташуванням Антарктиди і особливостями її природи

“Джміль” 2018, №1Тематичний випуск “Мандрівка у крижані краї”: розповідь про Антарктиду та Арктику, північні явища природи, досліди, подорож на антарктичну станцію + СЮЖЕТНА КАРТИНА + НАСТІЛЬНА ГРА + СЦЕНАРІЙ ВИСТАВИ + ПРЕЗЕНТАЦІЇ

    • АНГЛІЙСЬКА МОВА (4-й клас)
      Підсумковий урок “Past Simple Tense: is it so simple? / Простий минулий час: чи такий уже він простий?”
      Систематизуємо знання учнів з теми “Past Simple Tense”. Розвиваємо творчі здібності, кмітливість, уяву, фантазію. Формуємо дружні стосунки в колективі
  • Свята й розваги
    • Як не скривдити ліс?
      Сценарій заходу екологічної тематики

“Джміль” 2014, №3Екологічний комікс “Як гукнеться, так і відгукнеться”: розповідь про те, як слід берегти природу і яке відлуння можуть мати наші вчинки + ПРЕЗЕНТАЦІЯ    ЗАВАНТАЖИТИ

Переглядів: 11 | Додав: Демедюк | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar