Неділя, 22.07.2018, 02:20
Вітаю Вас, Гість
Головна » Статті » Мої статті

Скільки наскрізних ліній у Нової української школи

   Усвідомити поняття «наскрізна лінія» сповна поки що складно. Але порахувати, скільки наскрізних ліній є — можна Мета загальної середньої освіти забезпечується шляхом формування ключових компетентностей, необхідних кожній сучасній людині для успішної життєдіяльності. Серед інструментів Нової української школи — компетентнісний підхід до формування змісту й організації освітнього процесу.

Поняття «наскрізні лінії» запроваджене для увиразнення ключових компетентностей Нової української школи.

Спільними для компетентностей Нової української школи є: вміння: – читати, розуміючи прочитане – висловлювати власну думку усно й письмово – критично і системно мислити – логічно обґрунтовувати свою позицію – конструктивно керувати емоціями – оцінювати ризики – приймати рішення – розв’язувати проблеми творчість ініціативність здатність співпрацювати з іншими людьми. 

Чотири наскрізні лінії НУШ

Наскрізні лінії — це: соціально значимі надпредметні теми, що: – сприяють сформувати в учнів уявлення про суспільство в цілому – розвивають здатність застосовувати отримані знання у різних ситуаціях засіб інтеграції: – ключових і загальнопредметних компетентностей – навчальних предметів та предметних циклів. Їх ураховують при формуванні освітнього середовища.

1. Екологічна безпека і сталий розвиток

Наскрізна лінія «Екологічна безпека і сталий розвиток» підсилює формування в учнів соціальної активності, відповідальності й екологічної свідомості: збереження, захист довкілля, усвідомлення сталого розвитку, готовність брати участь у вирішенні питань навколишнього середовища та розвитку суспільства.

2. Громадянська відповідальність

Ця наскрізна лінія покликана забезпечити: розвиток соціальної й громадянської компетентностей, розкрити суть поняття «відповідальний громадянин» і визначити вектори його діяльності.

3. Здоров’я і безпека

Щоб реалізувати здоров’язбережувальну компетентність, слід докласти зусиль на формування учня, який: є духовно/емоційно/соціально/фізично повноцінним громадянином, дотримується здорового способу життя, активно долучається до облаштування безпечного для життя й діяльності середовища.

4. Підприємливість і фінансова грамотність

Мета наскрізної лінії «Підприємливість і фінансова грамотність» — навчання молоді: раціонально використовувати кошти,  планувати витрати,  заощаджувати реалізовувати лідерські ініціативи,  успішно діяти в технологічно швидкозмінному середовищі.

Наскрізні змістові лінії: спільні для всіх начальних предметів,  є засобом інтегрування навчального змісту,  корелюються з окремими ключовими компетентностями, сприяють формуванню ціннісних і світоглядних орієнтацій учня Упроваджуючи у навчальний предмет наскрізні змістові лінії, передбачають: розв’язування завдань реального змісту,  виконання міжпредметних навчальних проектів, роботу з різними джерелами інформації

Джерело: https://www.pedrada.com.ua/article/1912-sklki-naskrznih-lny-u-novo-ukransko-shkoli?ustp=F

 

 

 

Категорія: Мої статті | Додав: Демедюк (12.01.2018)
Переглядів: 166 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar