Неділя, 31.05.2020, 10:16
Вітаю Вас, Гість
Головна » Статті

Всього матеріалів в каталозі: 59
Показано матеріалів: 1-10
Сторінки: 1 2 3 4 5 6 »

   Огляд основних інструментів для організації дистанційного навчання, рекомендації щодо того, як скласти розклад, налаштувати режим роботи вчителя/вчительки та зворотній зв’язок з учнями, а також про особливості оцінювання та контролю під час карантину. Про це та інші рекомендації, корисні для організації дистанційного навчання у молодшій, основній та старшій школі, ви можете прочитати у посібнику, підготовленому ГО “Смарт освіта” й Міністерством освіти і науки та оприлюдненому сьогодні, 6 травня 2020 року.

Мої статті | Просмотров: 10 | Добавил: Демедюк | Дата: 06.05.2020 | Комментарии (0)

Права та обов’язки батьків учнів

Мої статті | Просмотров: 40 | Добавил: Демедюк | Дата: 30.08.2019 | Комментарии (0)

Що потрібно знати про оцінювання навчальних досягнень учнів? По-перше, вимоги до оцінювання результатів навчання слід визначати з урахуванням компетентнісного підходу до навчання. А по-друге, оцінювання має ґрунтуватися на позитивному підході, що, передусім, передбачає врахування рівня досягнень учня. Короткі відповіді на «нормативні» питання — у роз’ясненні експерта

Мої статті | Просмотров: 56 | Добавил: Демедюк | Дата: 30.08.2019 | Комментарии (0)

П’ятикласники попрощалися з початковою школою й почуваються іншими. На зміну авторитетним дорослим прийшли однолітки, які впливають на їхні ціннісні орієнтири. Їх уже навчають і виховують не перша вчителька, а предметники і класний керівник, змінилося коло однокласників. Дізнайтеся, як допомогти дітям під час перехідного періоду обрати правильні життєві пріоритети

 

Мої статті | Просмотров: 36 | Добавил: Демедюк | Дата: 30.08.2019 | Комментарии (0)

Дитина має вірити в те, що люблять її саму і просто так, а не «за щось». Ніколи не пов’язуйте свою любов до дитини з певними умовами або з тим, що дитина робить: «Спочатку прибери в кімнаті, а потім я обійму тебе», «Ти мені збрехав, як тебе любити після цього?!» тощо. Дитині буде зрозуміліше, якщо ви запевните її у своїй любові, а потім вкажете на проступок: «Я дуже тебе люблю, але мене засмучує, що ти ображаєш братика».

Мої статті | Просмотров: 57 | Добавил: Демедюк | Дата: 30.08.2019 | Комментарии (0)

Час від часу дітям подобається приходити в кабінет до практичного психолога. Часто їх підштовхує до цього звичайна цікавість. Особливо вона виражена у підлітків — вони йдуть до фахівця, щоб дізнатися що-небудь про себе, про свою особистість, знайти в ній унікальні, індивідуальні риси та якості. У такому разі практичний психолог має нагоду встановити контакт із дитиною, викликати її прихильність та налаштувати на розмову про її проблеми. Консультування підлітків — це «ювелірна» робота, під час якої практичному психологу слід обережно опрацювати всі грані діаманта дитячої душі, щоб вони засяяли яскравіше. За таких умов «сяйво», відкрите практичним психологом, може зменшити біль, тривожність чи смуток підлітка через споглядання ним лише однієї грані. Саме тому фахівець не має права на помилку.

Мої статті | Просмотров: 63 | Добавил: Демедюк | Дата: 30.08.2019 | Комментарии (0)

Viber, WhatsApp, Facebook Messenger — месенджери — нині використовують не лише для особистого спілкування. З їх допомогою вирішують і робочі питання: проводять наради, розв’язують нагальні проблеми, спілкуються з колегами, батьками вихованців. Це — переваги. Є й недоліки. Щоб знати і ті, і ті, перегляньте статтю.

Мої статті | Просмотров: 50 | Добавил: Демедюк | Дата: 29.08.2019 | Комментарии (0)

Більшість педагогів мають акаунти в соціальних мережах і активно там «мешкають». Учителям слід бути обачними з контентом на своїх сторінках. Їхні повідомлення — під пильним оком громадськості, тож можуть викликати неприємні наслідки. Навіть попри закритість дописів і поширення з-поміж певного кола друзів пости й фотографії доступні для всіх користувачів. До того ж «скриншоти не горять». Чого не слід робити вчителю, аби не поставити під загрозу своє професійне життя?

Мої статті | Просмотров: 82 | Добавил: Демедюк | Дата: 27.06.2019 | Комментарии (0)

Відео на уроці нині використовує чимало вчителів. Та зазвичай ці відео лише доповнюють урок — супроводжують слова вчителя, візуалізують певну інформацію тощо. А як створити справжній відеоурок із вправами, вікторинами та додатковими запитаннями? Відповідь — скористатися спеціальним інтернет-сервісом

Мої статті | Просмотров: 104 | Добавил: Демедюк | Дата: 27.06.2019 | Комментарии (0)

Кожен учасник сертифікації оцінює свою педагогічну майстерність щодо формування в учнів ключових компетентностей і вмінь. Результати самооцінювання має відобразити у е-портфоліо

Мої статті | Просмотров: 67 | Добавил: Демедюк | Дата: 27.06.2019 | Комментарии (0)